پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هتل لارا هادریاناس آنتالیا
نوشته شده در جمعه 23 خرداد 1393
بازدید : 362
نویسنده : chaharfasl
 

هتل لارا هادریاناس آنتالیا

هتل لارا هادریاناس آنتالیا

 

 

هتل لارا هادریاناس آنتالیا دارای امکانات رفاهی مانند : ماساژ ، حمام ترکی ، استخر روباز است. دارای زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده مسافران عزیز از اقامتشان خاطره ای به یادماندنی داشته باشند. صرافي در هتل می باشد که می توانند مبادلات ارزی خود را انجام دهید. در باغ زیبای هتل می توانید لذت ببرید و استراحت کنید. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليتهایی مانند بيليارد شرکت داشته باشند.


:: برچسب‌ها: هتل لارا هادریاناس آنتالیا ,



هتل هاي آنتالیا
نوشته شده در جمعه 23 خرداد 1393
بازدید : 330
نویسنده : chaharfasl
 

هتل رویال وینگس آنتالیا

hotel royal vingz antalya

هتل رویال وینگس آنتالیا امکانات خوب رفاهی هتل شامل : سونا ، ماساژ ،حمام ترکی و بخار ،  مرکز سلامت و آبگرم ،  حمام ترکی ، استخر روباز  ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده ، امکانات ویژه ورزشهای آبی هتل رویال وینگس آنتالیا می باشد. از امکانات دیگر هتل خدمات نگهداری از کودکان می باشد. اتاق جلسه بسیار مجهز در هتل وجود دارد. اتومبيل کرايه نیز در اختيار میهمانان و مسافران قرار می گیرد . همچنین هتل داراي کتابخانه ای مي باشد که علاقه مندان به کتاب میتوانند اوقاتی را در کتابخانه برای مطالعه سپری کنند. ميهمانان و مسافران مي توانند در ورزشهایی مانند : تنيس، پينگ پنگ، بولينگ، پرتاب دارت فعالیت داشته باشند. در هتل آرایشگاهی وجود دارد که میتوانید در طول اقامت نیز اراسته باشید.

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

این هتل 5 ستاره دارای بهترین امکانات رفاهی نیز می باشد و دارای تفریحات متنوع و سالن ورزشی است این هتل مساحتی به اندازه ی هفتاد و پنج هزار متر مربع دارد. 

 

هتل 5 ستاره اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

 

 

هتل لوكس اورنج كانتي در فاصله يك ساعتي فرودگاه در تفريحگاه كمر آنتاليا قرار گرفته است. هتل داراي ساحل اختصاصي،حمام تركي، استخر، جكوزي،‌سونا، ماساژ و امكانات و خدمات رفاهي ديگر مهیا مي باشد. هتل از معماري آمستردام و دهكده ماهيگيري ولندام،‌ در ساحل كمر بهره گيري کرده است از بهترين منطقه های تفريحي آنتاليا با منظره های زیبای درياي آبي مديترانه و سواحل ماسه ايي، قرار گرفته است. كودكان هم با استفاده از كلوپ كودكان و تفريحات مناسب کودکان اوقات خوش و به یاد ماندنی را سپری می کنند. هتل رستوران مختلفی با غذاهاي ايتاليايي،تركي،‌ دريايي و هلندي تدارک دیده است.

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 

 


 

این هتل 5 ستاره میباشد که شامل امکاناتی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد .  این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در این هتل وجود دارد .  همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ میباشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربی کیو و کتابخانه برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران تور آنتالیا میباشد  

 

 

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

 

 


هتل ريكسوس پريميوم سوپر لوكس در نزديكي آنتاليا در شهر بلک مي باشد. هتل در منطقه ای به وسعت 400/000 متر مربع انبوهی از درختان ساحلی و سرو بطول يك كليومتر، خيابانهاي داخل آن و مرکز خرید و نهايتا امكانات موجود، هتل را همچون يك شهر كاملا اختصاصي تبديل کرده است. با نهصد کارمند و خدمه همه نياز هاي شما در هتل بسرعت و با كيفيت مهیا و برآورده مي گردد. اتاقهاي هتل با اندازه های مختلف برای هر سليقه اي تدارک دیده شده. مسافران و ميهماناني كه اقامت در ويلاها را انتخاب می کنند از پذيرش سريع، مستخدم و اتومبيل هاي خاص براي تردد و رفت و آمد در محوطه هتل بهره می گیرند. امكانات و خدمات هتل از قبيل مركز آبگرم، حمام تركي، سونا، ماساژ و خدمات درماني نوين مانند ماسه درماني،اتاق برف، اتاق باران خستگي سفر و كار شما را براحتي به فراموشی می سپارد . رستورانهاي هتل با ارائه چهارده  نوع و سبك غذای متنوع  باب طبع هر سليقه ايي می باشد. فرودگاه آنتاليا فقط 30 دقیقه با هتل فاصله دارد.

 

هتل مجیک آنتالیا

 



هتل مجیک آنتالیا دارای امکاناتی شامل استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده در هتل است و همچنین گفتنی است که مسافران تور آنتالیا می توانند از امکانات این هتل به صورت رایگان بهره ببرند . از دیگر خدمات این هتل برای خانواده های عزیز زمین بازی کودکان میباشد تا خانواده ها بدون استرس از سفر خود لذت ببرند. همچنین پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد.

 

هتل پنج ستاره تفریحی کنکورد  دلوکس آنتالیا

 

 

هتل تفریحی وجذاب وزیبای  کنکورد  دلوکس ، در منطقه ای باصفا و آرام ، در شرق آنتالیا و در سواحل شهر لارا قرارگرفته  که به سیتی سنتر نزدیک است و فاصله چندانی ندارد.
هرچه که بخواهید و دوست داشته باشید در این هتل وجود دارد : استخر آب گرم آرامش بخش ,اتاق های لوکس ، ساحل اختصاصی ، استخرهای مختلف ، غذاهای متنوع و نوشیدنی های فراوان ، ورزش های آبی زمین های تنیس و هیجان انگیز که با نورافکن میتوانید در شب نیز به ورزش وتفریح بپردازید و خیلی های دیگر.
شنا دراستخر آب گرم آرامش بخش ، الهام بخش,  مهیج ، نشاط آور ؛ از اقامت خود در هتل کنکورد  دلوکس  لذت ببرید.
با اقامت در هتل کنکورد  دلوکس  که با علایق  و سلیقه های تمام میهمانان سازگار می باشد؛ از تعطیلات خود در محیطی با شکوه و بی همتا لذت ببرید و از خدمات عالی و صادقانه هتل بهره مند شوید.


:: برچسب‌ها: هتل هاي آنتالیا ,



مراکز حرید آنتالیا
نوشته شده در جمعه 23 خرداد 1393
بازدید : 276
نویسنده : chaharfasl

مرکز خرید تانزاس آنتالیا

مرکز خرید تانزاس آنتالیا

یکی از بزرگترین فروشگاههای مواد غذایی ترکیه مرکز خرید تانزاس آنتالیا می باشد. در طبقه اول با فضای وسیعی از غذاهای بین المللی  و محلی با کیفیت عالی ، تدارک دیده شده است. در طبقه دوم مرکز خرید تانزاس آنتالیا محصولات زیادی مانند لوازم الکترونیکی , لباس , لوازم تزئینی از برندهای معروف و ترکی و بین المللی می توان دید. مرکز خرید تانزاس آنتالیا دارای پله برقی با عرض زیاد می باشد که مشتریان می توانند خرید و لوازم خود  را به طبقه دوم ببرند. همچنین برای راحتی خانواده ها اتومیبل ویژه خرید در زمان خرید در فروشگاه وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

 

مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا ( Tansas/h ):

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بن اللملی است.

 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

در ترکیه برای خرید بازارهای زیادی وجود دارد که مورد رضایت مشتریان می باشد . از بهترین مرکز خرید در کشور ترکیه ، مرکز خرید شی مال آنتالیا می باشد. مرکز خرید شی مال آنتالیا از مراکز خرید آنتالیا  می باشد . مرکز خرید شی مال آنتالیا در کنار چهارراهی که از ساحل زیبای لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم می شود قرار گرفته است و  از مراکز جدید خرید انواع متنوع کالاهای مورد نیاز گردشگران کشور ترکیه می باشد. در سال 2008 در ماه می مرکز خرید شی مال آنتالیا تاسیس شد و بزرگترین و اولین مرکز مد و خرید در آنتالیا گردید. انواع مارکهای معروف در این فروشگاه وجود دارد. این مرکز خرید دارای امکانات تفریحی و رفاهی مانند سینما , تئاتر , رستوران , سالن ورزشی , مرکز تفریحی ویژه کودکان , کافه تریا و دیگر امکانات تفریحی می باشد.

 

مرکز خرید کالیسی آنتالیا

این مرکز خرید در نزدیکی دیوار شهر واقع شده است و یکی از مراکز خرید خوب است

 

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا از فروشگاههای زنجیره ای معروف و بین المللی سوئیسی می باشد که در کشور ترکیه فعالیت خوبی دارند. از این مجموعه حدود چهارصد و هفتاد فروشگاه در ترکیه وجود دارد  و محیطی برای برندهای معروف و بین المللی، عطرها، محصولات کامپیوتری، کفش و البسه و دیگر محصولات است. در شهر آنتالیا از این مرکز خرید شعبه های زیادی وجود دارد اما در ابتدای محدوده کنیالتی یکی از شعبه های بزرگ  مرکز خرید میگروس قرار گرفته است و مورد علاقه مسافرین قرار گرفته است . در مرکز خرید میگروس آنتالیا فروشگاههایی دیگری هم برای خرید وجود دارد.

 

 

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 

این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است


:: برچسب‌ها: مراکز حرید آنتالیا ,



شهر باستانی پرگا آنتالیا
نوشته شده در جمعه 23 خرداد 1393
بازدید : 365
نویسنده : chaharfasl
 

 

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا شهر باستانی یونانی در آنتولی که نام تاریخی منطقه باختری ترکیه می باشد. پرگا در جنوب غربی ترکیه در استان آنتالیا در ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته است . در پانزده km شرق آنتالیا دشت ساحلی می باشد که سه قلعه که قدمت آن به عصر برنز یا عصر مفرغ است می باشد . در طول دوره هلنی پرگا از زیباترین و غنی ترین شهرهای روزگار باستان می باشد.  معبد آرتمیس و خانه ریاضیدان معروف یونان باستان به نام آپولونیوس هم در این منطقه می باشد. هزار سال پیش از میلاد پرگا در نزدیکی بیست km  کشور ساخته شده است . امروزه چیز زیادی از این سر زمین باستانی باقی نمانده است ولی مانند تخت جمشید کشور ایران دارای زیبایی ها و جذابیت های خاصی می باشد و همچنان از برج ها و ستونها و دروازه ها و استادیوم تخریب شده گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند. 

شهر باستانی پرگا آنتالیا

 

مطالب مرتبط : تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 ، تور آنتالیا تابستان 93

 

شهر باستانی پرگا آنتالیا

 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا


این شهر تاریخی در فاصله 40KM آنتالیا قرار دارد که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی را برای گردشگران و مسافرانتور آنتالیا ساخته است . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا است .

 

:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , تور , آنتالیا , تور لحظه آخري آنتالیا ,