پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هتل اسلان کوش آداسی
نوشته شده در شنبه 28 تير 1393
بازدید : 397
نویسنده : chaharfasl

هتل سه ستاره اسلان کوش آداسی

هتل اسلان ، پیاده حدودا پنج دقیقه تا مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد و اقامتی را همراه با ایوان آفتاب گیر ، استخر روباز، اینترنت در محوطه های عمومی برای میهمانان مهیا کرده است. سیستم تهویه اتاقها مطبوع و دارای تلویزیون می باشند و بعضی از اتاقها هم بالکن دارند.طی مدت 10 دقیقه پیاده روی ، میتوانید از هتل به ساحل اصلی شهر برسید. آثار باستانی و قدیمی کاروانسرا و دژ، فقط  پانزده دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد . امکانات رفاهی و متنوع هتل شامل ماهیگیری و غواصی هم می شود . کسانی که علاقه مند هستند به مناطق دورتر سری بزنند، میتوانند از خدمات و امکانات دفتر گردشگری هتل و کرایه اتومبیل استفاده نمایند.

 

مطالب مرتبط با کوش آداسی : تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی تابستان 93 ، هتل های کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی ، 


:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی,هتل کوش آداسی ,



هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی
نوشته شده در شنبه 28 تير 1393
بازدید : 400
نویسنده : chaharfasl

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

این هتل بسیار زیبا و مجلل می باشد . کارکنان مسئولیت پذیر هتل بسیار مهربان و با دقت هستند و  آماده ارائه خدمات می باشند.امکانات خدماتی و رفاهی هتل مانند : سونا ، ماساژ ،  مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرپوشیده (فصلی) ،  استخر سرباز (تمام فصول) ، حمام ترکی ،  ساحل اختصاصی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل ارائه می شود. وجود زمین بازی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از اطفال سفری به یاد ماندنی را برای شما خواهد شد .هتل با داشتن فروشگاه هاي مختلف و متعدد موجب آسایش مسافران و میهمانان می شود. صرافي هم در هتل وجود دارد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: بيليارد، پينگ پنگ، ميني گلف شرکت کنند. خدمات آرایشگاه هم در هتل وجود دارد که در صورت لزوم میتوانید استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط با کوش آداسی : تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی تابستان 93 ، هتل های کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی ،


:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی,هتل کوش آداسی ,



هتل آرورا کوش آداسی
نوشته شده در شنبه 28 تير 1393
بازدید : 373
نویسنده : chaharfasl

هتل چهار ستاره آرورا کوش آداسی

هتل چهار ستاره آرورا کوش آداسی

در ساحل شهر کوش آداسی هتل آرورا واقع شده و اقامت آرام و راحتی را همراه با امکاناتی مانند: تلویزیون با گیرنده ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، ساحل اختصاصی و استخر روباز برای مسافران و میهمانان خود مهیا کرده است . همه اتاقها به تلفن ، مینی بار و بالکن با چشم انداز زیبای دریا و یا استخر مجهز می باشد و در طول شبانه روز سرویس دهی می شوند.میهمانان و مسافران می توانند در حمام ترکی و سنتی هتل استراحت کنند و از امکانات ورزشگاه و سونا هم استفاده کنند. در فضاهای عمومی هتل دسترسی به اینترنت مقدور می باشد.هتل دارای 2 رستوران می باشد که هر کدام با سرو خوراکهای متنوع بین المللی ومحلی از مسافران و میهمانان پذیرایی می کنند.هتل پنج کیلومتر تا مرکز شهر و هیجده کیلومتر تا شهر باستانی افیسوس فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط با کوش آداسی : تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی تابستان 93 ، هتل های کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی ، 


:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی,هتل کوش آداسی ,



هتل آداکوله کوش آداسی
نوشته شده در شنبه 28 تير 1393
بازدید : 341
نویسنده : chaharfasl

هتل پنج ستاره آداکوله کوش آداسی                 

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله از بهترين هتلهاي پنج ستاره است

سرویس : U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده خواهید کرد .

موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال كوش آداسي قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

اتاق های هتل  آداکوله  
هتل  دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد .

* ساعت ورود به اتاقcheck in 14:00 
* ساعت تحويل اتاق check out 12:00

امکانات هتل آداکوله

رستوران :‌ اين هتل داراي رستوران هاي مختلف و متنوع است.

استخرها: 
1- استخر روباز 
2- استخر سرپوشیده
3- استخر کودکان
4- پارک آبی
5- ساحل اختصاصی

همچنین میتوانید از امکانات ماساژ, ورزشهای آبی وتنیس هم استفاده کنید


:: برچسب‌ها: تور کوش آداسی,هتل کوش آداسی ,هتل آداکوله کوش آداسی ,



مراکز خرید ترکیه
نوشته شده در چهار شنبه 25 تير 1393
بازدید : 278
نویسنده : chaharfasl

مرکز خرید olivium ترکیه 

 



مرکز خرید  olivium ترکیه  جایی است که در روز سه شنبه هر هفته در آن اجناس به حراج گذاشته میشود. مرکزی که می توانید با تراموا و از طریق مسیر زیتون بونو در ایستگاه آکا شمسدین ترکیه به آن دستیابی داشته باشید و در طبقات آن تمامی پوشاک و لوازم  مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تهیه کنید.

 

 

فروشگاه مواد غذایی تانساش ترکیه 

 

تانساش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی در ترکیه میباشد. در طبقه اول این فروشگاه طیف متنوعی از غذاهای محلی و خارجی با کیفیت بالا ارائه شده است همچنین در طبقه دوم هزاران محصول شامل لباس، لوازم الکترونیکی، وسایل تزئینی و... از برندهای بین المللی و ترک برای استفاده علاقه مندان قرار دارد تا مسافران و گردشگران ترکیه بتوانند احتیاجات خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

 

مرکز خرید Armaggan استانبول ترکیه 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در استانبول ترکیه می باشد.

 

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .


:: برچسب‌ها: تور ترکیه ,



مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه
نوشته شده در چهار شنبه 25 تير 1393
بازدید : 262
نویسنده : chaharfasl

 مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 



این مرکز خرید ترکیه بر پایه یک طراحی منحصر بفرد ساخته شده. این مکان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 2 ناحیه سر پوشیده و سرباز است که یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکیه را تشکیل داده است. این فروشگاه به سه بخش تقسیم شده.یک فضای تفریحی اصلی در ساختمان مجلل 4 طبقه ایجاد شده است که دارای 12 سینما با 2600 صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان می باشد. مرکز لوازم خانگی در این فروشگاه در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است.

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 


:: برچسب‌ها: تور ترکیه ,



هتل های ترکیه
نوشته شده در چهار شنبه 25 تير 1393
بازدید : 379
نویسنده : chaharfasl

هتل آلبا ترکیه آنکارا 

این هتل با اتاق های مناسب و موقعیت جغرافیایی خوب اقامت خوشی را برای میهمانان و مسافران آنکارا ترکیه محیا میکند دقت پرسنل برای خدمات رسانی بی وقفه و تمیزی هتل از نقاط قوت این مجموعه به شمار میاید. اين هتل ترکیه داراي 80 اتاق مي باشد.

 

 هتل اسلیو ترکیه آنکارا



هتل اسلیو ترکیه آنکارا در صد متری میدان Ulus و در مرکز تاریخی شهر آنکارا ترکیه قرار دارد. فاصله این هتل تا مترو فقط سیصد متر و فاصله کمتر از 25km با فرودگاه ترکیه از امتیازات مناسب و خوب این هتل به شمار می اید. این هتل دارای یک ایوان، رستوران و اینترنت رایگان برای رفاه مسافران میباشد . از امکانات اتاق ها این است که به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار مجهز میباشند و صرف صبحانه در اتاق نیز برای میهمانان امکان پذیر میباشد. از دیگر امکانات رفاهی هتل شامل تریا، مغازه لوازم آرایشی، کرایه اتومبیل ، خدمات اتو و خشکشویی و  پارکینگ رایگان اشاره کرد. 

 

 هتل اگوالتورک ترکیه آنکارا

 


این هتل در منطقه اداری شهر آنکارا  ترکیهقرار گرفته و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. این هتل دارای 68 اتاق با تمیزی و تزئیناتی چشم گیر و با امکانات و خدمات اختصاصی مجهز میباشند. از  امكانات این هتل میتوان سرویس اینترنت، استقبال فرودگاهی با نوشیدنی و نقشه رایگان شهر  که دراختیار میهمانان قرار داده میشود نام برد. فاصله این هتل 500 متر با ایستگاه قطار میباشد.

 

 هتل ایسکیل ترکیه آنکارا

 


اين هتل داراي 122 اتاق مي باشد. همچنین دارای اتاق جلسه کاملا مجهز است. از امکانات تفریحی این هتل میتوان به سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده برای تمام فصل ها میباشد. این هتل برای معلولین نیز دارای اتاق و امکانات ویژه میباشد و سوئیت مخصوص برای تازه عروس ها. دیگر امکانات این هتل شامل خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، خدمات کفش و واکس و فکس و کپی میباشد . از دیگر خدمات  نیز میتوان رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه و بار را میتوان نام برد.


:: برچسب‌ها: تور ترکیه ,



هتل های ترکیه
نوشته شده در چهار شنبه 25 تير 1393
بازدید : 269
نویسنده : chaharfasl
هتل کویین الیزابت ترکیه آنتالیا

این هتل 5 ستاره ترکیه به شکل کشتی کویین الیزابت است در کنار ساحل و در منطقه ی کمر آنتالیا ترکیه قرار گرفته است این هتل دارای 395 اتاق است و امکانات زیادی را دارا می باشد.هتل تا فرودگاه آنتالیا ترکیه چهل کیلومتر و تا مرکز شهر ترکیه سی کیلومتر فاصله دارد.هتل تا ساحل دریا صد و پنجاه متر فاصله دارد و دارای پلاژ اختصاصی نیز می باشد.

 

 

 

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه

  

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاره کمر ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند سرویس نگهداری کودکان برای رفاه خانواده های عزیز ، کلوپ با DJ ، استخر ، ساحل اختصاصی ، اتاق ویزه و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس ، اتاق های خانوادگی ، امکانات ورزشی و کرایه دوچرخه میباشد . از دیگر خدمات این هتل میتوان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها و کرایه اتومبیل اشاره کرد . سایر امکانات این هتل برای راحتی مسافران تور ترکیه شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران عزیز میباشد ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، بار و گرمایش میباشد . 

 

 

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه

 هتل دایما ریزورت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاه ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ با  dj ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، استخر سرباز ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین عزیز و اتاقهای مخصوص تازه عروسها میباشد . از امکانات ورزشی این هتل نیز میتوان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری و مینی گلف اشاره کرد که برای علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم و امکانات اتاق VIP است .

 

 هتل لاویستا بوتیک ترکیه کوش آداسی

 


امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب است . هتل لاویستا بوتیک ترکیه دارای  39 اتاق میباشد. همچنین يک صرافي در این هتل وجود دارد تا مسافرات رفاه بیشتری در سفر داشته باشند. دیگر امکانات این هتل شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای خالی از حساسیت ، خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، اتو کشی ، صرافی ، بسته های نهار ،خدمات تورها - فکس و کپی - سرویس مستخدم - امکانات اتاق VIP - پذیرش و ترخیص اختصاصی، رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار،  آسانسور و گاوصندوق میباشد.


:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,



هتل پارمیس کیش
نوشته شده در چهار شنبه 25 تير 1393
بازدید : 236
نویسنده : chaharfasl

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارميش كيش

 

هتل پارمیس کیش از  هتلهای پنج ستاره  کیش است که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است .  از امکانات هتل پارمیس میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
نمایی . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
استخر هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
اتاق هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

 

 آنچه در مورد تور کیش بايد بدانیم :

*  تورهای كيش آژانس چهارفصل همه روزه در 12 ساعت پروازی مختلف انجام ميشود ، بنابر اين ميتوانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود ، ساعت پروازی خود را برای تور کیش به دلخواه انتخاب كنید . 

* برای آگاهی بيشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار كليه مسافرين آژانس قرار ميگيرد .

* از آنجاييكه بليط و واچر هتل به صورت الكترونيكی صادر ميشود برای تهیه تور نياز به مراجعه حضوری به آژانس نيز وجود ندارد و مسافرانی كه به دليل بعد مسافت و يا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نيستند ،  ميتوانند پس از واريز وجه  ، مدارك تور را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت كرده و سفر خود را انجام دهند.

* هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشيد كه زمان تخليه و تحويل اطاق در هتلهای کیش  به ترتیب ساعت 12 و 14 ميباشد . البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از اين زمان باشد ميتوانيد پس از تخليه اطاق چمدانهای خود را به لابی هتل تحويل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید .

* ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتلهای داخلی الزامی است .

* تورهای كيش  آژانس چهارفصل فقط با پروازهای بويينگ و يا ايرباس انجام ميشود .

* تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغيير ميباشد . ولی به طور معمول اين تورها به شكل دو شب و سه روز و يا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست ميشود.

* تورهای كيش آژانس چهارفصل در تمامی هتلهای سه ستاره به بالای كيش برگزار ميشود ، با توجه به اينكه درج قيمت تور کیش برای تمامی هتلها ميسر نيست در صورتی كه قیمت تور کیش را برای هتل مورد نظر خود در سايت مشاهده ننموديد ميتوانيد با بخش كيش آژانس تماس حاصل فرمایید.

* مسافرانی كه مايلند در جریان نرخ های ويژه تور كيش قرار گيرند ميتوانند  از تور لحظه آخری کیش بازديد نمايند

 


:: برچسب‌ها: تور كيش ,