پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در یک شنبه 12 مرداد 1393
بازدید : 177
نویسنده : chaharfasl

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر یکی دیگر از هتل های باشکوه آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیار مناسبی برای میهمانان خود در نظر گرفته است. هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا از فرودگاه این شهر فاصله ی 20 دقیقه ای با ماشین دارد و با مرکز شهر آنتالیا هم حدودا 15 کیلومتر فاصله دارد. برخی از اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا چشم انداز بسیار زیبایی به دریا و ساحل لارا دارند. هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا از هر دو نوع استخر سرپوشیده و روباز بهره میبرد همچنین میهمانان میتوانند از سونا، حمام ترکی و بخار و ماساژ این هتل نیز استفاده کنند. انواع امکانات ورزشی نیز برای میهمانان در هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا تعبیه شده است تا میهمانان بتوانند به ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ ، کانو و بدنسازی بپردازند و روزهای رویایی و خاطره انگیزی را برای خود به ثبت برسانند. هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا خدمات خوبی را نظیر آرایشگاه، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، کرایه ماشین، فکس و کپی و دستگاه خودپرداز برای رضایت میهمانان خود در نظر گرفته است تا میهمانان بدون نگرانی از کارهای خدماتی با خیالی آسوده هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا را برای خود انتخاب کنند.

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل بین المللی 5 ستاره وو کرملین پالاس یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که در فاصله ی 19 کیلومتری از فرودگاه شهرآنتالیا قرار دارد. اتاق های هتل وو کرملین پالاس از امکاناتی نظیر خط تلفن مجزا، مینی بار، ماهواره و سایر امکانات دیگر بهره می برند.در هتل وو کرملین پالاس امکانات ورزشی بسیار متنوعی نظیر زمین های فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ،تنیس ، سالن بدنسازی ، بیلیارد ، پپینگ پنگ، و ورزشهای آبی و ... وجود دارد. علاوه بر اتاق های خانوادگی هتل وو کرملین پالاس اتاق هایی با امکانات برای معلولین  نیز فراهم شده.

 

هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا

 

 

 

هتل ریکسوز پریمیوم از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی شامل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ،  سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه و استخر سر پوشیده میباشد . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی میباشد. از امکانات ورزشی این هتل آنتالیا مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، زمین گلف و بولینگ . دیگر خدمات و امکانات این هتل که برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا در نظر گرفته شده شامل خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، بار ، باغ و گرمایش میباشد. 

 

 

هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده است . همچنین این هتل آنتالیا دارای اتاقهای ویژه نیط میباشد که اتاقها و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاق های خانوادگی از این اتاقهای ویژه میباشند . این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را فراهم کرده که شاملتنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ. از دیگر خدمات و امکانات این هتل نیز میتوان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربیکیو و کتابخانه اشاره کرد .

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 

 

هتل بایا آنتالیا


 



امکانات هتل بایا آنتالیا شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده هتل می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به شکل رایگان استفاده کنند . این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه و تجهز شده مخصوص معلولین میباشد تا این عزیزان سفری آرام و دلچسب را داشته باشند. این هتل زیبا دارای سرویس نگهداری کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان میباشد تا خوانواده ها در آسایش و آرامش خاطر باشند . 

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 1 ساعت فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل جکوزی،حمام ترکی،سونا،ساحل اختصاصی و ماساژ است این هتل زیبا که با معماری آمستردان طراحی شده است و بهترین منظره از آبهای مدیترانه و ساحل های ماسه ای دارد.هتل دارای زمین بازی مخصوص کودکان و دارای چندین رستوران با انواع غذاهای دریایی ،هلندی و ترکی است.

 

هتل آدورا گلف آنتالیا

هتل آدورا گلف آنتالیا

این هتل 5 ستاره که در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است دارای اتاقهای 1 تخته ،دو تخته و سه تخته است هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن بدنسازی،رستوران و بار و استخر سر پوشیده است

اتاقهای هتل شامل تلفن،مینی بار،تلویزیون ،رادیو و یخچال است

 

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

 هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است همه ی  امکانات را دارا می باشد از قبیل سالن کنفرانس،سونا جکوزی،استخر،سالن بدنسازی،حمام ترکی،زمین تنیس،خدمات پزشک،صرافی،لاندری،فروشگاه،کافی شاپ،میز گلف و پینگ پنگ،بوفه صبحانه و غیره است.

 

 

مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

* مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط  و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا   كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و  پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا  ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

* مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند  ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود . 

تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل  با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

* ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا  به ترتيب 13:00  و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

* برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا  ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

 * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا  به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند 

    -  هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ،  ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته  Ultra  All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا  سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا  ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

* به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند 

* نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار  ميگيرد 

* تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

* به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا  شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است. 

 




:: برچسب‌ها: تور آنتالیا,هتل آنتالیا,آنتالیا,هتل,تور لحظه آخری,تور خوب,تورهاي خوب,هتل,هتل خوب در آنتاليا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: